luni, 31 ianuarie 2011

Message in a bottle


 In urma cu cateva zile, am postat aceasta centura mov

Reactiile nu au intarziat sa apara si ne bucura enorm sa vedem ca exista persoane care apreciaza ceea ce facem.
Iti multumim, draga prietena, pentru mesajul tau si pentru imboldul pe care ni l-ai dat!
In semn de multumire, postam mesajul tau:
"Stii ca ma Uit de 5-6 Ori / Zi La Centura Ta, Nu? nu stiu cum sa fac sa nu mai fie a ta , ci doar a mea . ti-am vizitat si blogul , sunt sigura ca nu faci schimb , ci doar ca esti la un inceput de drum si vrei sa faci superbaciunile ce te falesti cu ele , iar altii sa le cumpere! sunt f ffffffffff frumoase . pe cea mov o doresc eu mult ca am si la ce sa o pun . .multumesc ptr ca o rezervi ptr mine . multumesc!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu